最近很愛這首歌




{###_ericaey/17/1364961485.mp3_###}


So Close 
by Jon McLaughlin -

You're in my arms 
你在我懷裡 

And all the world is calm
世界好似沉睡 

The music playing on for only two 
當音樂揚起 只為我和你 

So close together
 如此靠近 

And when I'm with you 
只有與你一起 

So close to feeling alive 
才能感受生命的存在

A life goes by 
當生命逝去 

Romantic dreams will stop 
美夢不在 

So I bid mine goodbye and never knew 
我會說再見 卻不明白 

So close was waiting, waiting here with you 
期待與你靠近,期待與你在一起 

And now forever I know 
而我知道 此刻即是永恆 

All that I wanted to hold you 
我只想擁著你 

So close 
那麼靠近

So close to reaching that famous happy end
眼看就要達到幸福的結局 

Almost believing this was not pretend
我幾乎要相信 這一切不是虛幻 

Now you're beside me and look how far we've come
你就在我的身邊 看著我們這一路走了多遠 

So far we are so close 
走了多遠 我們..如此靠近 


Oh how could I face the faceless days 
我怎能面對那些枯燥的日子 

If I should lose you now? 
如果我會失去你 

We're so close 
我們如此靠近 

To reaching that famous happy end 
那幸福的结局 

Almost believing this was not pretend 
我幾乎要相信 這一切不是虛幻 

Let's go on dreaming for we know we are
讓我們繼續做夢 因為我們知道 我們是

So close
 如此的靠近 

So close 
如此的靠近 

And still so far 
卻依舊如此遙遠 



這是曼哈頓奇緣(Enchanted)


劇中接近尾聲時,男女主角共舞(國王與皇后華爾滋)時的歌

(超有fu)

2月過年時上映的電影,我現在才看實在有點LAG
不過這部真的很好看啊XD(可能女生會比較喜歡)
個人就看了3遍><

愛上這首歌,也愛上男主角了!

Patrick Dempsey  帥!!!!



為了配這首歌
Banner也硬是放了一張藥師遠望的圖
有配嗎A_A

arrow
arrow
    全站熱搜

    ericaey 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()